Sunday 11 March 2012

senyumm :)

ini bukan satu puisi #




hari hari aku mengadap kau. maen geletek geletek lahhh, dengar kau nyanyi laa
x penah sikit rasa bosan. aku ngn kau mmg dah di tadirkan bersama

di mana ada aku, di situ ada kau, aku minta maaf, kadang aku nyanyok orangnya
aku lupa akan kamu. maafkan aku yeah ? :))

jangan kau khianati aku! dah beribu puluhan ringgit aku habiskan kerana kamu!
kau minta wang, x pernah aku gagal berikan, walau sekecik nota rm3.
walaupun nota rm3, kau tak pernah merunggut, kau terima dgn hati yg terbuka.

maafkan aku kadang kadang aku berkasar dgn mu. bukan sayang! bukan salah mu menyebabkan aku berkasar, tp wanita laen penyebabnya! maafkan aku,

tapi semenjak 2,3 hari ini, kau mula berubah. kau mela kerap tersingung,
kau mula meberontak, kau tidak sayangkan aku lagi? benarkan sayang? atau kau sudah ada yang laen?
itu tidak munkin! kau tak akan berbuat demikian!

sayang maafkan aku ! kau lah segalanya  SONY ERICSSON

No comments:

Post a Comment